VEELGESTELDE VRAGEN

De MAGNETOX Armband

Wat voor een soort magneten worden er in de armbanden gebruikt?
In de MAGNETOX armband wordt gebruik gemaakt van magneten, Far Infrared (FIR) en Germanium. De kracht van een magneet wordt uitgedrukt in Gauss. De MAGNETOX armband is uitgerust met magneten met een sterkte van 2000 Gauss. 2000 Gauss wordt gezien als een krachtige, werkzame en veilige waarde. 

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen? 
De MAGNETOX armband is verstelbaar. De MAGNETOX armband wordt geleverd met een gratis hulpmiddel voor het aanpassen van de maat zodat het altijd om uw pols past. De exacte afmetingen staan onder elk product weergegeven.  

Moet de MAGNETOX armband de huid raken?
Dit is niet noodzakelijk. De MAGNETOX armband mag u dragen hoe u het prettig vindt, dat kan ook losjes rond uw pols zijn. De werking van de MAGNETOX armband gaat ongeveer 3 cm diep het lichaam in, ook wanneer het niet strak op de huid gedragen wordt. De werking is onschadelijk. 

Moet ik de MAGNETOX armband altijd dragen?
Het is niet nodig de MAGNETOX armband dag en nacht te dragen. Het is voldoende om ze overdag of gedurende de nacht te dragen. Indien u wenst kan de MAGNETOX armband wel 24 uur per dag gedragen worden zonder problemen. 

Hoe lang duurt het voordat de MAGNETOX armband gaat werken?
Sommige gebruikers voelen direct of binnen enkele dagen de positieve werking van de MAGNETOX armband. Het verschilt per persoon en hangt van verschillende factoren af. Iedereen heeft andere klachten en andere oorzaken. 

Zijn de MAGNETOX armbanden voor iedereen geschikt?
In principe wel, alleen gebruik geen MAGNETOX armband als u een pacemaker, defibrillator of een ander geïmplanteerd elektro-medisch apparaat heeft of als u zwanger bent. 

Kan ik mijn MAGNETOX armband onder de douche of in bad omhouden? 
Wij raden het af om de MAGNETOX armband te dragen onder de douche, in het (zwem)bad of tijdens nat huishoudelijk werk. 

Heeft de MAGNETOX armband bijwerkingen? 
Uit ervaring is gebleken dat de MAGNETOX armband geen bijwerkingen heeft. Gebruik alleen geen MAGNETOX armband als u een pacemaker, defibrillator of een ander geïmplanteerd elektromedisch apparaat heeft. Ook als u zwanger bent wordt het gebruik afgeraden. 

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Doordat wij de producten direct vanuit leverancier versturen hebben wij momenteel een gemiddelde levertijd van 15-21 dagen voor Nederland & België met GRATIS verzending. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

Wil u geen gebruik maken van GRATIS verzending en de bestelling binnen 1-4 werkdagen ontvangen? Dat kan! U kunt dan kiezen voor EXPRESS verzending. Indien de bestelling op een werkdag voor 16:00 is geplaatst wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. De kosten bedragen €3,95 voor Nederland en €5,95 voor België. 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. U kunt de status van uw bestelling hier controleren. 

Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. 

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. U kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. 

Ik heb een klacht over mijn mijn bestelling. Waar kan ik deze klacht indienen? 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw bestelling. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of ons contactformulier door te geven. Dit kan per e-mail (info@magnetox.nl) of door onderstaand contactformulier in te vullen. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. 
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de uiteindelijke afhandeling van uw klacht? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als u niet tevreden bent over de bestelling kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door u geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 3 dagen op uw rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina kunt u uw e-mail adres en ordernummer in te voeren om uw pakketje te volgen. 

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat uw pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.